דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עריכת רשימת מוזמנים לחתונה 

מאת    [ 04/12/2011 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 2566 פעמים ]

הדרך לבחירת המוזמנים לחתונה שלכם עוברת בבחירת סוג האירוע ובבחירת אולם מבין שלל אולמות אירועים או גני אירועים שאתם רוצים. תוכלו לארגן חתונה אינטימית הכוללת את החברים הקרובים והמשפחה, ואפשר גם לקיים אירוע גדול ולהיעזר בשירותי אולמות אירועים או גני אירועים, שיכלול את החברים והמכרים – מהתקופה בצבא ועד היום. זוהי החגיגה שלכם, ואתם יכולים להחליט על האופן שבו חתונות שלכם יתקיימו.

 

בעת עריכת רשימת המוזמנים אל חתונות, כדאי לקחת בחשבון את ההשלכות של הבחירה שלכם. לדוגמא, במידה ואתם מעוניינים לכסות את הוצאות החתונה, כדאי יהיה לבחור באירוע גדול בו יתקבלו מספר גדול של צ'קים שיוכלו לכסות את ההוצאות. ואולם, זכרו שסביר להניח שלא תכירו חלק מהאורחים באירוע. לכן השאלה היא בעיקר כלכלית – כמה אנשים אתם מסוגלים להזמין באירוע, ללא הוצאות כספיות שיכבידו עליכם?

 

לאחר שהחלטתם על הסוג של חתונה, ובחרתם אולם מבין שלל אולמות אירועים או גני אירועים, כדאי לקבוע מכסה מכסימלית של מוזמנים שאליהם ישלחו הזמנות אל חתונה. כאן מתחילה המלאכה המהנה – התחילו לרשום את המוזמנים. כדאי לשבת מבעוד מועד עם ההורים משני הצדדים של חתונה, ולהחליט על המוזמנים שחובה להזמין. ברוב המקרים של חתונות, נהוג לחלק את הרשימה באופן שווה כך שכל צד אחראי על שליש מכמות המוזמנים, והחתן והכלכלה על השליש הנותר.

 

זכרו שבמידה שאחד מהצדדים משלם על חתונות, או מוציא הוצאות כספיות גבוהות יותר מאחרים, ראוי לתת להם מעט יותר מכמות המוזמנים של הצדדים האחרים. ברוב המקרים, חלוקת ההוצאות בשווה תקל על כל הצדדים להחליט על רשימת מוזמנים ראויה ופשוטה יותר.

 

את רשימת המוזמנים אל חתונה כדאי להתחיל עם רישום האנשים שחייבים להיות באירוע. מדובר לרוב על חברים קרובים, משפחה, ואנשים שליוו אתכם שנים רבות. כמו כן, כדאי לחשוב על האינטגרציה בין המוזמנים השונים במסגרת חתונות ועל בעיות שונות שעשויות לצוץ – האם א' יפגע אם לא תזמינו אותו? האם ד' יובך אם יפגוש בחתונה את האקסית שלו? ברוב המקרים, נהוג לרשום על כל מוזמן את רשימת האנשים שצפויים להתלוות אליו. אולמות אירועים או גני אירועים ערוכים לארח כמות מסוימת, במידה ואתם רואים שנשאר מקום ברשימת המוזמנים, תוכלו גם להזמין חברים רחוקים או אנשים שלא ראיתם שנים רבות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב